główna zawartość strony

1.,, Moja gąsienica" - wykonanie pracy plastycznej za pomocą łączenia kolorowych nakrętek po napojach i plasteliny, dorysowanie flamastrem oczu i nóg.

2.,, C jak cebulka"- wyklaskiwanie słowa,, cebulka" z podziałem na sylaby, liczenie sylab w wyrazie... wytupywanie, dotykanie podłogi jednym palcem. Następnie podział wyrazu na głoski... liczenie głosek, określanie pierwszej i ostatniej głoski. Układanie modelu wyrazu,, cebulka" z wyciętych wspólnie z rodzicami kartoników (niebieskie prostokąty- określają spółgłoski ; czerwone - samogłoski). Wymyślanie innych wyrazów zaczynających się głoską,, C, c". Chodzenie po sznurku... Stopa za stopą... Utrwalenie kierunku pisania litery. Pisanie po śladzie i samodzielnie litery... Zachęcam do korzystania z prezentowanych stron internetowych.

3.,, Jakie jest to nasionko? " - porównywanie wyglądu, kształtu i wielkości różnych nasion dostępnych w domu, dzieci określają, co im jest potrzebne do wzrostu.

4.,, Liczymy nasiona fasoli" - dodawanie w zakresie 10. Układanie zbiorów nasion. Prosty przykład: Ogrodnik posadził w poniedziałek cztery nasiona fasoli. Następnego dnia posadził jeszcze dwa. Ile nasion fasoli posadził ogrodnik? itp.... Podpisanie zbiorów za pomocą samodzielnie wykonanych kartoników z cyframi, dzieci samodzielnie odczytują kartoniki: cztery i dwa to razem sześć... Dzieci próbują samodzielnie układać zadania.

5.,, Wiosenny parapet"- zakładanie domowej uprawy fasoli, rzeżuchy, szczypiorku... dbanie o wzrost roślin, obserwacja ich wzrostu.

Zachęcam wszystkie Żabki do wspólnej zabawy z rodzicami i pozdrawiam... Ciocia Krysia